IMG_3786 (1).jpeg IMG_3861.jpeg header.jpg

Wij zijn op zoek naar jou!

1-7-2021
Nieuwsafbeelding

DEZE VACATURE IS INGEVULD!

SMHC is op zoek naar een:

TEAMDIENSTPLANNER

 

Wat houdt een teamdienst in?

De wedstrijdzaterdag is verdeeld in 4 shifts (diensten) van 3 uren. Elke zaterdag worden er daarom 4 teams ingedeeld om zo’n shift te draaien. Per team moeten er minimaal 3 ouders meedraaien, 1 voor achter de wedstrijdtafel (de gastheer of gastvrouw) en 2 voor achter de bar. Elk team moet ca. 3x per seizoen een teamdienst draaien. De F-teams draaien nog niet mee in deze diensten alle overige teams wel.

Wat doet een teamdienstplanner?

  • 3x per jaar maken en rondmailen van een teamdienstschema (voor start competitie, na de herfstvakantie en na de winterstop)
  • Diensten aanmaken en verwerken in Lisa

 

Wat zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar iemand die het leuk vindt om de hockeyclub met deze administratieve taak te ondersteunen. Hockeyervaring is niet nodig!

Tijdsbesteding

3x per jaar ca 2 uur.

Interesse?

Lijkt dit je leuk of heb je nog vragen? Neem dan contact via [email protected].

Bij interesse graag reageren voor 12 juli.

VOOR MEER SMHC VACATURES:  wijwillenjou.nl