header.jpg IMG_3861.jpeg IMG_3786 (1).jpeg

Onze nieuwe clubmanager voortvarend van start!

13-3-2012
Nieuwsafbeelding
Het zal afgelopen zaterdag niemand zijn ontgaan, clubmanager Luuk van Dam is begonnen. 

Clubmanager? Jazeker!! Op de algemene ledenvergadering van 2011 heeft het bestuur groen licht gekregen om een parttime clubmanager aan te stellen. Hieronder een korte opsomming van de belangrijkste taken van de clubmanager: 

  • is verantwoordelijk voor de gebruikskwaliteit van het verenigingsgebouw en de hockeyvelden. Voert beperkte onderhoudstaken zelfstandig uit en geeft, in overleg met het bestuur, opdracht voor grotere onderhoudswerkzaamheden;
  • onderhoudt en coördineert contacten met bestuur en commissies en wedstrijdcommissarissen;
  • spreekt  clubleden aan op het gedrag met betrekking tot het gebruik van de voorzieningen en onderneemt, in overleg met het bestuur, actie om het gedrag bij te sturen;
  • is verantwoordelijk voor het correct en tijdig openen en afsluiten van het verenigingsgebouw en de bijbehorende terreinen;
  • is verantwoordelijk voor een structureel correcte opzet en uitvoering van de velddiensten;
  • spreekt mensen aan op de afgesproken bijdrage aan de club en is zelf ook aanspreekbaar hierop.
  • draagt bij aan het structureel inrichten van de vrijwilligersorganisatie van de vereniging.

Het hoofddoel van de clubmanager is om de dagelijkse gang van zaken bij de club op rolletjes te laten lopen. Dit in goede samenwerking met vrijwilligers en bestuur. 

In de volgende nieuwsbrief zal Luuk van Dam zich voorstellen. 


Nu al vragen over de clubmanager? Mail clubmanager Luuk van Dam via [email protected] of Arnold de Jong via [email protected]



Gerelateerd nieuws